خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/26 - 10:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص عملیات موشکی سپاه به مقرهای موساد و داعش:

موشک‌های دقیق و نقطه زن سپاه پاسداران پشتیبان امنیت کشور است/این عملیات پاسخ تهدید علیه مردم و منافع جمهوری اسلامی بود/در صورت تداوم شرارت‌ها برخورد سخت‌تری در انتظار دشمنان ایران است

نماینده مردم تهران در خصوص عملیات موشکی سپاه به مقرهای موساد و داعش تأکید کرد: موشک‌های دقیق و نقطه زن سپاه پاسداران پشتیبان امنیت کشور است و در صورت تداوم شرارت ها برخورد سخت تری در انتظار دشمنان امنیت ایران خواهد بود.

اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص عملیات بامداد امروز سپاه پاسدران که با شلیک موشک‌های بالستیک مقر موساد در اربیل و محل تجمع تروریست‌ها در سوریه را هدف قرار داد اظهار کرد: قطعاً همانطور که رهبری و مسئولین کشور تأکید کردند نا امنی و تهدید علیه مردم و منافع جمهوری اسلامی بی پاسخ نمی ماند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس افزود: دشمنانی که به صورت پنهانی و با هزار نقاب علیه ایران عملیات انجام می دهند بدانند  پاسخ سختی دریافت می کنند اما زمان و مکان آن را خودمان مشخص می کنیم و هر زمان که تشخیص دهیم لازم است اقدام می کنیم.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس تصریح کرد:موشک های دقیق و نقطه زن سپاه پاسداران پشتیبان امنیت کشور است و بامداد امروز شاهد بودیم درس بزرگی به  عناصر دشمن دادیم و در صورت تداوم شرارت ها برخورد سخت تری در انتظارشان خواهد بود.



وی ادامه داد: ما دشمنان را رها نمی کنیم و همواره در تعقیب آنها هستیم و بدانند هیچ گاه از ذهن و فکر ما بیرون نخواهند رفت و در هیچ جااحساس امنیت نکنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 374721
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار